Sådan fungerer klubben

Klubbens præsidie 2025 / 2026

Præsident Anne Sejersen - 20 35 50 04

Vicepræsident Hanne Friberg Andersen - 61 28 76 01

Skatmester Arne Holm Hansen - 30 49 89 44

Sekretær Tove Mikkelsen - 26 70 76 03

Pastpræsident Elisabeth Boje - 40 50 37 20

--------------------------------------------------------

Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 5 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, så ledelsen bevarer sin kontinuitet. Præsidiet er valgt pr. 01. juli - 30. juni året efter.

Præsidiet afholder møde ca. hver anden måned og varetager følgende opgaver:

Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Han/hun leder præsidiemøderne og har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke.

Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.

Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra præsidiemøder. - Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art.

Skatmesteren
Fører specificeret drifts- aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent.