Sådan fungerer klubben
Klubbens præsidie 2025 / 2026
Præsident Anne Sejersen - 20 35 50 04
Vicepræsident Hanne Friberg Andersen - 61 28 76 01
Skatmester Arne Holm Hansen - 30 49 89 44
Sekretær Tove Mikkelsen - 26 70 76 03
Pastpræsident Elisabeth Boje - 40 50 37 20
--------------------------------------------------------
Klubbens ledelse varetages af Præsidiet, som består af 5 klubmedlemmer. Hvert år vælges 2 nye medlemmer til Præsidiet, så ledelsen bevarer sin kontinuitet. Præsidiet er valgt pr. 01. juli - 30. juni året efter.
Præsidiet afholder møde ca. hver anden måned og varetager følgende opgaver:
Præsidenten
Varetager klubbens overordnede daglige ledelse. Han/hun leder præsidiemøderne og har kontakten til udvalgsformændene og repræsenterer klubben udadtil.
Nedsætter alle faste udvalg efter præsidiets råd og samtykke.
Vicepræsidenten
Er stedfortræder for præsidenten - og er formand for Programudvalget, som udarbejder klubbens program for det kommende klubår.
Sekretæren
Fører klubbens korrespondance og refererer fra præsidiemøder. - Derudover har sekretæren en lang række opgaver af administrativ art.
Skatmesteren
Fører specificeret drifts- aktivitets- og statusregnskab, opkræver kontingent.